تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
13

جزئیاتی دربارۀ شیوه میزبانی اصفهان از جشنواره فیلم فجر

  • کد خبر : 1275
  • 07 بهمن 1399 - 14:30
جزئیاتی دربارۀ شیوه میزبانی اصفهان از جشنواره فیلم فجر
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، خبر داد که پردیس‌های سینمایی سیتی سنتر و ساحل از ۱۴ بهمن‌ماه میزبان اکران ۱۰ فیلم راه‌یافته به سی و نهمین جشنوارۀ فیلم فجر خواهند بود.

محمدحسین محمدی فشارکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق جمع‌بندی سازمان سینمایی و به خاطر شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا، جشنوارۀ فیلم فجر افتتاحیه و اختتامیه نخواهد داشت و از تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز در استان‌هایی مثل اصفهان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: حداکثر فیلم‌های اختصاصی که برای اکران به استان اصفهان داده‌شده، ۱۰ فیلم است.

 معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این ۱۰ فیلم، از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در پردیس سینمایی سیتی سنتر و ساحل اکران خواهد شد و به خاطر محدودیت‌های موجود، طوری برنامه‌ریزی‌شده که اکران فیلم‌ها تا قبل از ساعت ۲۱ به اتمام برسد.

محمدی گفت: تصمیم فعلی این است که با ظرفیت ۳۰ درصد، در این سالن‌ها پذیرای مردم باشیم تا شیوه‌نامه‌های بهداشتی رعایت شود و بعد از هر اکران نیز ضدعفونی سالن‌ها انجام خواهد شد که نگرانی‌ای وجود نداشته باشد.

وی دربارۀ شیوۀ فروش بلیت توضیح داد: امسال طبیعتاً جمعیت سال‌های گذشته را نخواهیم داشت و مردم می‌توانند از سامانه سمفا اقدام به تهیه بلیت‌های تک‌نفره کنند. ضمن اینکه کما فی السابق سالن اختصاصی هنرمندان را هم خواهیم داشت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد که کمیته‌هایی مثل کمیته فنی و اکران، امور ایثارگران، دبیرخانه، کارگروه‌ها، امور هنرمندان، روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، نظارت و انتظامات، فضای مجازی، رسانه و پشتیبانی به‌منظور پیش برد بهتر امور مربوط به جشنواره فیلم فجر در استان اصفهان راه‌اندازی شده است.

لینک کوتاه : https://honaryarannews.ir/?p=1275

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.