تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
20

آخرین وضعیت سلامتی استاد شجریان/ شایعه مرگ مغزی تکذیب شد

  • کد خبر : 838
  • 27 مرداد 1399 - 16:12
آخرین وضعیت سلامتی استاد شجریان/ شایعه مرگ مغزی تکذیب شد
پزشک معالج محمدرضا شجریان گفت: به هیچ عنوان شایعه مرگ مغزی ایشان صحت ندارد و همکاران بنده در تیم پزشکی بیمارستان با نهایت تلاش و دقت برای کنترل اوضاع جسمانی استاد که هم اکنون در آی سی یو به سر می‌برد تلاش می‌کنند.

به گزارش هنریاران، حسن عباسی از دوستان و پزشکان نزدیک به محمدرضا شجریان درباره آخرین وضعیت درمانی این خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی تا ظهر امروز یکشنبه ۲۶ مردادماه بیان کرد: هنوز چیزی از زمان ورود استاد به بیمارستان تغییر نکرده و تیم پزشکی بیمارستان به‌طور کامل نسبت به کنترل اوضاع جسمی این هنرمند اقدامات لازم را انجام می‌دهند. این در حالی است که برای تشخیص قطعی موارد مربوط به درمان و حتی ترخیص در حال حاضر قضاوت زود است، چرا که یک تا دو روز طول می‌کشد تا بتوانیم علاوه بر کنترل دارویی تب و عفونت موجود، نظر قطعی را اعلام کنیم.

عباسی در عین حال تأکید کرد: البته همین که در این ساعات هنوز چیزی رو به بدتر شدن نرفته است، با توجه به شرایط می‌تواند خبر خوبی برای همه باشد.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر انتشار برخی از شایعات در فضای مجازی و محافل رسانه‌ای مبنی بر مرگ مغزی محمدرضا شجریان گفت: به هیچ عنوان این شایعه صحت ندارد و همکاران بنده در تیم پزشکی بیمارستان با نهایت تلاش و دقت نسبت به کنترل اوضاع جسمانی استاد که هم اکنون در آی سی یو به سر می‌برد، کارهای لازم را انجام می‌دهند.

گفتنی است، محمدرضا شجریان روز گذشته برای دومین بار در ماه‌های اخیر به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان منتقل شد. او در حال حاضر در بیمارستان جم بستری و تحت نظر قرار دارد.

لینک کوتاه : https://honaryarannews.ir/?p=838

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.