تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024
24

نامزدهای جشنواره امشب اعلام می‌شوند

  • کد خبر : 1309
  • 19 بهمن 1399 - 8:11
نامزدهای جشنواره امشب اعلام می‌شوند
مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر گفت: مشکلی در دو سه روز اول برای ارسال پیامک آرای مردمی پیش آمده بود که این مشکل از دیروز رفع شد. او از اعلام نامزدهای جشنواره در پایان روز هشتم (امشب) خبر داد.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی جشنواره فیلم فجر، «مسعود نجفی» در برنامه خبر شبکه چهارم سیما گفت: مشکلی در دو سه روز اول برای ارسال پیامک آرای مردمی پیش آمده بود که این مشکل از روز جمعه رفع شد.

وی افزود: سامانه ارسال پیامک تغییر کرد و با ارزیابی به عمل آمده، پیام برای افرادی که پیامک را دریافت نکرده‌ بودند، ارسال شد.

نجفی با ارائه آمار لحظه‌ای فروش بلیت‌های جشنواره گفت: جزئیات بلیت‌فروشی و تعداد آرا در سمفا قابل مشاهده است.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر تأکید کرد: تعداد رأی ثبت شده در سمفا، تعداد آرای هر فیلم است و نتیجه کیفی آرا پس از بررسی مشخص و نتایج آرای مردمی در اختتامیه مشخص خواهد شد.

نجفی درباره ارزیابی وضعیت سینماهای مردمی از نظر رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: بعد از تذکراتی که در چند سینمای مردمی به صاحبان سالن‌ها داده شد، خوشبختانه گزارش مکتوبی نداشتیم. بازرس‌ها گزارش‌هایشان را ارسال می‌کنند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سینماها انجام می‌‌شود.

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر در این گفت‌وگو درباره زمان اعلام کاندیداهای بهترین فیلم نگاه‌نو و سودای سیمرغ گفت: امشب بعد از اعلام کاندیداها در آخرین نشست لیست نهایی کاندیداها و رشته‌های نامزدی اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://honaryarannews.ir/?p=1309

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.