تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
17

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد

  • کد خبر : 919
  • 30 مهر 1399 - 17:13
سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد
با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محمدحسین محمدی فشارکی به عنوان سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش هنریاران به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، با حکم حجت الاسلام و المسلمین رمضانعلی معتمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، محمدحسین محمدی فشارکی به عنوان سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمد حسین محمدی فشارکی

 با سلام و احترام

 نظر به سوابق ارزنده و شایستگی هایی که در جنابعالی سراغ دارم، شما را با حفظ سمت و پست سازمانی به عنوان سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی منصوب می نمایم.

امید است جنابعالی با استعانت از خداوند متعال و با استفاده از تمام ظرفیت های موجود، با هماهنگی و همدلی و با استفاده از ظرفیت همکاران آن معاونت و هنرمندان پیشکسوت در حوزه های مختلف و در راستای اعتلای فرهنگ و هنر استان تلاش مضاعف نموده و با نظارت بر فعالیت مراکز و آموزشگاه های تابعه نسبت به انجام ماموریت های تعیین شده اقدام شایسته بعمل آورید. انشالله در ظل توجهات حضرت ولی عصر عجل اله تعالی فرجه الشریف در انجام این مهم بیش از پیش کوشا و موفق باشید و منشاء خدمات ارزشمندی در زمینه های مختلف هنر ی و سینمایی در استان باشید.

رمضانعلی معتمدی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان

این حکم ۱۰ مهرماه در جلسه شورای معاونین اداره کل به محمدی اعطا و از خدمات محمدعلی جعفری معاون سابق امور هنری و سینمایی اداره کل تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://honaryarannews.ir/?p=919

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.