تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
19

تقدیر از خانواده شهید زرین در اصفهان

  • کد خبر : 1300
  • 17 بهمن 1399 - 19:18
تقدیر از خانواده شهید زرین در اصفهان
در حاشیه اکران فیلم "تک‌تیرانداز" در یازدهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان از خانواده شهید زرین تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار هنریاران نیوز، عصر امروز جمعه (۱۷ بهمن‌ماه) و پیش از اکران فیلم “تک‌تیر انداز” در جریان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و در پردیس سینمایی سیتی سنتر اصفهان از خانواده شهید عبدالرسول زرین تجلیل به عمل آمد. این فیلم به کارگردانی علی غفاری درباره زندگی شهید زرین ساخته شده است.

این شهید بزرگوار که تک‌تیرانداز لشگر امام حسین (ع) بوده بر اساس برخی منابع ۷۰۰ شلیک موفق و بر اساس دست‌نوشته‌های شخصی سه هزار شلیک موفق را به ثبت رسانده است. شهید زرین از این حیث در جهان رکورددار است و فیلم “تک تیرانداز” درباره این شهید ساخته شده و برای اولین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

در این مراسم یکی از آثار نگارگری رضا بدرالسما به خانواده شهید زرین تقدیم شد. همچنین فیلم تک‌تیرانداز نیز در حضور اصحاب رسانه، هنرمندان و خانواده شهدا اکران شد.

این مراسم با حضور مسعود احمدی نیا سرپرست اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، محمدعلی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، جهانبخش سلطانی هنرمند پیشکسوت اصفهانی، رضا زرین فرزند شهید زرین و همچنین خانواده و مادر این شهید برگزار شد.

لینک کوتاه : https://honaryarannews.ir/?p=1300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.