تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
21

تعطیلات طلایی به مرحله تدوین و ساخت موسیقی رسید

  • کد خبر : 1777
  • 03 شهریور 1400 - 7:33
تعطیلات طلایی به مرحله تدوین و ساخت موسیقی رسید
سریال «تعطیلات طلایی» تولیدی شبکه اصفهان به زودی از شبکه های سراسری پخش خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکزاصفهان این سریال با موضوع ورود گردشگران به اصفهان قبل از شیوع ویروس کرونا در شبکه اصفهان تولید شده است و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.
روایت این سریال طنز اجتماعی در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای داستان اتفاقات مدرسه ای است که میزبان گردشگران بسیاری از شهرهای مختلف کشور در زمان قبل از شیوع ویروس کرونا بوده است و هم اکنون مدیر مدرسه بنا به اتفاقات دراماتیک به مسائل مربوط به گردشگران در آن زمان بر میخورد و مخاطبان در هر قسمت شاهد گره گشایی موضوعات مختلف در قالب طنز اجتماعی خواهند بود.
در این سریال متناسب با لهجه های مورد نظر در فیلم نامه از بازیگران استانهای مختلف کشور مانند تهران، مازندران، گیلان، اصفهان، یزد، کردستان و بوشهر استفاده کردیم و در آن بازیگران شاخص سینما و تلویزیون مانند رزیتا غفاری، علیرضا درویش، حسن جویره، الهام باقری و… نقش آفرینی می کنند.
تنوع و استفاده از بازیگران بیشتر استانهای کشور با لهجه و گویش های متفاوت و آشنایی با فرهنگ های متفاوت ویژگی خاص این سریال است.
تهیه کننده: سید حامد حسینی، کارگردان: هادی رحیمی خاص، مجری طرح:علیرضا سردابی و داریوش حسین پور،نویسندگی سید احسان مصلحی، تدوین: نوشین شاهین و علی رحمتی، ساخت موسیقی: هومن امامی، خواننده تیتراژ: سینا کرم.

لینک کوتاه : https://honaryarannews.ir/?p=1777

برچسب ها

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.