تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024
25

اولین حضور «فلوشیپ استانبول و طرح تدا» در نمایشگاه مجازی کتاب تهران

  • کد خبر : 1246
  • 04 بهمن 1399 - 11:12
اولین حضور «فلوشیپ استانبول و طرح تدا» در نمایشگاه مجازی کتاب تهران
در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همت بخش بین‌الملل نمایشگاه، شاهد حضور هیئت مدیره فلوشیپ استانبول و مدیران فرهنگی طرح تدا خواهیم بود.

به گزارش هنریاران نیوز، در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به همت بخش بین‌الملل نمایشگاه، شاهد حضور هیئت مدیره فلوشیپ استانبول و نیز مدیران فرهنگی طرح تدا در تالار گفت‌وگوی رویداد‌های آنلاین خواهیم بود.

در این راستا فرصتی مغتنم در اختیار ناشران و نویسندگان ایرانی قرار می‌گیرد تا از چگونگی بهره‌گیری از حمایت‌های متنوع یکی از بزرگترین گردهمایی‌های ناشران، آژانس‌های ادبی و فعالان حوزه صنعت، نشر تحت عنوان «فلوشیپ استانبول» و نیز «طرح تدا» استفاده کنند و از بسته‌های طلایی، نقره‌ای و برنز تعبیه شده در فلوشیپ و نیز گرنت مربوط به طرح تدا با خبر شده و از آن بهره بگیرند.

یادآور می‌شود ششمین دوره «فلوشیپ استانبول» به همت اتحادیه چاپ و نشر ترکیه و با همکاری وزارت فرهنگ و گردشگری ترکیه ۱۹ الی ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد و در آن ناشران و آژانس‌های ادبی کشور‌ها به منظور عقد قرارداد و فروش حق تالیف آثار به گفتگو می‌پردازند.

همچنین در روز شنبه چهارم بهمن ماه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵:۳۰ نشست «معرفی ظرفیت‌های فلوشیپ استانبول به صنعت نشر ایران» در بستر اسکای روم به نشانی https://www.skyroom.online/ch/tibf۲۰۲۱/istanbul و وبینار «معرفی طرح گرنت ایران، تدا ترکیه و طرح گرنت صربستان» از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در نشانی https://www.skyroom.online/ch/tibf۲۰۲۱/grant برگزار خواهد شد.

نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول بهمن آغاز و تا ششم بهمن ماه در سامانه tehranbookfair.ir ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://honaryarannews.ir/?p=1246

ثبت دیدگاه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.